Σχολικό ημερολόγιο 2014-2015

Τρίτη, 20 Ιανουαρίου 2015

Το Δ του Δακρυσμένου Δράκου!



Τη Δευτέρα, με αφορμή τη « Δανειστική βιβλιοθήκη», ξεκινήσαμε να μάθουμε το γράμμα Δ. Στην αρχή, βρήκαμε ονόματα και λέξεις που είναι αναρτημένα στους πίνακες της τάξης και ξεκινούν ή περιλαμβάνουν το Δ, δ. Τις διαβάσαμε φωναχτά και μετά σκεφτήκαμε άλλες λέξεις που ξέρουμε με αυτό το γράμμα. Τις γράψαμε στον πίνακα. Φτιάξαμε με χαρτοταινία στο πάτωμα το μικρό και το μεγάλο γράμμα και το «γράψαμε» με το χέρι μας. Μετά, τα σχηματίσαμε με τα σώματα μας ρωτώντας κάθε φορά πόσα παιδιά χρειαζόμαστε ( Μαθηματικά, βιωματικός τρόπος εκμάθησης ). Αργότερα, με τη βοήθεια των ΤΠΕ ακούσαμε την ιστορία του Δ από το πρόγραμμα της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης « Ένα γράμμα, μια ιστορία». Καθώς ακούγαμε την ιστορία του δράκου, « έγραφα» με το δάχτυλο μου όπου υπήρχε το Δ και τα παιδιά έλεγαν «δόντι, δράκος..»
Στη συνέχεια, άνοιξα το λογισμικό « Γλώσσα Ά-Β δημοτικού» του Π.Ι και είδαμε για ακόμη μία φορά πως γράφεται το γράμμα μας. Παίξαμε τα παιχνίδια που μας παρέχει το λογισμικό και βρίσκαμε τις λέξεις που περιλαμβάνουν το γράμμα Δ. Η συμμετοχή και το ενδιαφέρον των παιδιών ήταν εκπληκτικά, με αποτέλεσμα όταν καθίσαμε στον κύκλο, να γίνει καταιγισμός από καινούριες λέξεις που περιέχουν το γράμμα δ. Για την τελική αξιολόγηση, έφτιαξα ένα φύλλο εργασίας όπου τα παιδιά έπρεπε να κυκλώσουν λέξεις και να γράψουν το καινούριο μας γράμμα!

Γράφουμε το Δ, δ και σκεφτόμαστε ποια σχήματα μας θυμίζει

 

Παίζουμε προσπαθώντας να βρούμε λέξεις με Δ, δ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλιο