Σχολικό ημερολόγιο 2014-2015

Τρίτη, 27 Ιανουαρίου 2015

Βήματα για τη ζωή

Το σημερινό μάθημα αφορούσε τις έννοιες « όλοι/μερικοί» με σκοπό να αντιληφθούν τα παιδιά ότι όλα τα πράγματα δεν ισχύουν για όλους τους ανθρώπους και να οδηγηθούν σταδιακά στο συμπέρασμα ότι κάτι μπορεί να αρέσει σε μερικούς αλλά όχι σε όλους. Το πρωί παίξανε πολλά βιωματικά παιχνίδια ώστε να διαχωρίσουν και να καταλάβουν το νόημα των λέξεων, ενώ το μεσημέρι δούλεψα με τις ΤΠΕ και ετοίμασα ένα «φύλλο εργασίας» με το λογισμικό Tux Paint. Στην πρώτη εικόνα έπρεπε τα παιδιά να βάλουν όλους τους πιγκουίνους μέσα στη ζωγραφιά, ενώ στη δεύτερη, έπρεπε να βάλουν μερικούς. Το κάθε παιδί έβαζε όσους ήθελε (όχι όμως 6, που ήταν το σύνολο των πιγκουίνων ) και για να εμπλέξουμε και τον τομέα των Μαθηματικών, έπρεπε να τους μετρήσει και να γράψει το σωστό αριθμό. Έπρεπε να είναι προσεκτικοί  γιατί το θέμα ήταν να μην μπερδευτούν και  μετρήσουν τον πιγκουίνο που υπήρχε ήδη στην εικόνα ( έτσι, κάναμε και επανάληψη προηγούμενου μαθήματος που αφορούσε στην παρατηρητικότητα των νηπίων ).Κάθε παιδί αποθήκευε την εργασία του γράφοντας το όνομα του και στο τέλος τις εκτυπώσαμε για να τις βάλουμε στους φακέλους.
1ο φύλλο εργασίας

Τα παιδιά τοποθετούν όλους τους πιγκουίνους από τις στάμπες

2ο φύλλο εργασίας

Τα παιδιά τοποθετούν μερικούς πιγκουίνους γράφοντας τον αντίστοιχο αριθμό

1 σχόλιο:

Σχόλιο